Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Thursday, April 11, 2013

A weekend in London. Ένα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο.

Travelling, especially abroad, is becoming more and more forbidding for us these times of crisis and pension and salary cuts. But I had to make this trip, even if I had to make it on foot.
I could not afford to miss the ceremony of the diplomas awarding, as it was my daughter among the recipients of the diplomas of the university.
The weather was a little chilly, otherwise fine, and I enjoyed every minute of my stay there during past weekend.
Τα ταξιδια, ειδικά στο εξωτερικό, έχουν γίνει για όλους μας σχεδόν απαγορευτικά αυτήν την περίοδο της κρίσης. Αλλά αυτό το ταξίδι, δεν θα τόχανα με τίποτα, ακόμη κι αν ήμουν αναγκασμένος να το κάνω με τα πόδια.
Δεν μπορούσα με κανένα τρόπο να χάσω την τελετή απονομής των πτυχίων το Πανεπιστημίου, επειδή  ανάμεσα σ' εκείνους που ελάμβαναν το πτυχίο τους ήταν και η κόρη μου.
Ο καιρός στο Λονδίνο ήταν καλός, πολύ παγωνιά όμως, αλλά απόλαυσα κάθε λεπτό της παραμονής μου εκεί το περασμένο Σαββατοκύριακο.

18 comments:

Carole M. said...

at least the weather was clear/dry on the day. The bridge looks to be the one I saw the royal party sail under for grand celebrations ..last year? A very momentous occasion for you to attend; you must've felt very proud. Congratulations to the parents and daughter for her achievements; well done

mosaicology said...

Καλημέρα! Εύχομαι να είσαι καλά. Έλαβα ενα μήνυμα μέσω msn inbox ότι θες να με ακολουθήσεις αλλά δεν κατάλαβα μέσω ποιας πλατφόρμας..:)

mosaicology said...

Πολύ όμορφες Κώστα! Έλαβα ένα email σου για following αλλά δεν κατάλαβα μέσω ποιάς πλατφόρμας. Μάλλον G+. Δυστυχώς δεν έχω account εκεί. Λέω δυστυχώς γιατί θα ήθελα πολύ να ήμασταν connected. Ξεκίνησα και γω ερασιτεχνική, πολύ ερασιτεχνική φωτογραφία με φώτο Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία. Με το κινητό όμως. Αλλά εξαιρετική ποιότητα. Εχω πάθει πλάκα! Να είσαι καλά. Θα κοιτάξω κάποια στιγμή αυτά για την Χίο.
Μάγδα

Unknown said...

Για όλους τους φίλους που με παρακολουθούνε.
Παρακαλώ αγνοήστε τυχον e-mail που υποτίθεται έχουν σταλεί από εμένα και λένε να με παρακολουθήσετε και να παρακολουθείτε τις ιστοσελίδες που ακολουθού, μέσω κάποιας πλατφόρμας που έχει σχέση με το Google.
Είναι spam καιθα πρέπει να κάνετε delete αυτο το e-mail.
Εγώ δυστυχώς την πάτησα και υπεκλάπη η λίστα των επαφών μου.
Αναγκάστηκα να αλλάξω τον κωδικό μου πρόσβασης, ελπίζοντας τώρα πια να σταματήσουν και αυτά τα e-mails.
Κωστής

Unknown said...

An important message to all the friends who follow me up.
My e-mail address was hacked and the list of my contacts was compromised.
My contacts may be receiving spam messages, supposedly coming from me(naturedigital@gmail.com), urging you to give your e-mail code so you can follow the sites I am following.
Please ignore and delete that message. It is not coming from me.
Now, I have changed my sign-in code and hope those messages will stop.
I am sorry for the trouble cased
Costas

Virginia said...

How wonderful that you were able to attend the ceremonies. Congratulations to your daughter on her achievement and to her proud Poppa as well!
V

Sylvia K said...

So sorry about the hacking, Costas, I will pay attention -- it seems to happen to all of us eventually! More importantly, congratulations to your daughter!! A wonderful excuse to travel to London or anywhere else! I know how proud you are of her and with good reason!! Thank you for sharing with us!! Enjoy your weekend!!
Sylvia

ZielonaMila said...

Amazing place:) Greetings

Ξανθή said...

Καλότυχη η κόρη Κωστή!!!
Κι εγώ έχω παρακολουθήσει δυο τέτοιες τελετές, μα δεν έχουν μιαν άλλη χροιά!!

Magia da Inês said...

Parabéns para você e sua filha.
Muita saúde e sucesso para vocês.

Δημητρης said...

Πολύ χάρηκα για τα νέα της κόρης σου.
Σου εύχομαι να την ειδής όπως ονειρεύεσαι.
Ωραίες φωτογραφίες απο την τελετή και προ παντώς η Γέφυρα σύμβολο του Λονδίνου.
Και πάλι εις ανώτερα !!!

Cindy said...

Congratulations to your daughter and you. I'm sure your very proud of her, as you should be.

Traveling Hawk said...

Congratulations to your daughter, Costas!

Nice photos of good, old, London!

Diane AZ said...

How wonderful, congratulations to your daughter!

Betty Manousos said...

επισης, θερμα συγχαρητηρια στην κορη σου!!!!!!!
φανταζομαι, ποσο υπερηφανος πρεπει να αισθανεσαι!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ said...

Εύχομαι τα καλύτερα
στην κόρη σου Κωστή μου
να τηνε δεις όπως ποθείς,
φίλε απ΄ την ψυχή μου.

Thalassenia said...

Συγχαρητήρια για την κόρη σου, καλότυχη προσωπικά και επαγγελματικά.
Να την χαίρεσαι.

magda said...

Αγαπητέ μου Κωστή,
Μου έδωσες μεγάλη χαρά για την επιτυχία της κορούλας σου!
Θερμά συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία!
Την συγκίνηση αυτή την ένοιωσα κι εγώ στο Πανεπιστήμιο του Γκρήνιτς στο Λονδίνο.
Είδα όλες τις αναρτήσεις σου, τις καμάρωσα, τις χάρηκα και νοστάλγησα...
Πολλούς χαιρετισμούς
Καλό απόγευμα